Over Financin2018-08-06T14:30:06+00:00

Onze missie

De missie van Financin is kort gezegd de boekhouding voor onze klanten gemakkelijker en minder foutgevoelig maken.

Dat doen we door software-oplossingen in te zetten die eenvoudig in gebruik zijn, maar ook met elkaar kunnen communiceren. Alles gaat tegenwoordig online, dus waarom niet ook de volledige boekhouding?
Hoe ideaal is het dat je tijd kunt besparen door zoveel mogelijk handmatige handelingen te automatiseren?

Wij zetten ons in voor boekhoudgemak; maar gaan net nog dát stapje verder.

Zo doen we regelmatig onderzoek naar software die onze klanten gebruiken op het gebied van CRM, HRM, voorraadsystemen, facturatie, etc. We kijken naar mogelijke koppelingen en bekijken of hierin op langere termijn een besparing te realiseren valt.

Onze passie

Onze passie is het combineren van de mogelijkheden op het gebied van ICT met het noodzakelijke binnen een bedrijf.

De markt is volop in ontwikkeling!
Zoals je vroeger nog iedere factuur per post toegestuurd kreeg, die je vervolgens handmatig inboekte, het boekstuknummer erop schreef en de factuur vervolgens op volgorde in de map stopte; zo krijg je nu alles digitaal aangeleverd, bouw je digitaal een archief op terwijl je de factuur direct inschiet in het boekhoudpakket.
Ook voldoe je meteen aan de fiscale bewaarplicht, want jouw digitale administratie blijft 7 jaar bewaard.

Wettelijke eisen

Met de nieuwe AVG wordt afgeraden om een dubbel archief op te bouwen.
Daarnaast hanteert de Belastingdienst de volgende eisen: digitaal verstuurde facturen mogen niet worden uitgeprint om als schriftelijke boekhouding te dienen. Ook moet de email waarmee de factuur is binnengekomen worden bewaard als onderdeel van de fiscale bewaarplicht. Per post binnengekomen facturen mogen wél worden gedigitaliseerd, waarna het digitale document geldt als onderdeel van de fiscale bewaarplicht.

Wat doen wij?

Wij halen voldoening om oplossingen voor onze klanten te bieden, wat op korte termijn al vruchten afwerpt. De boekhouding kost geen 20 uur per week meer. Deze tijd kun je dus mooi weer in je bedrijf steken!
Het is voor ons steeds een mooie uitdaging om alles zo goed mogelijk te organiseren.

Cindy van Velsen
Eigenaresse
Mijn naam is Cindy van Velsen. 30 jaar geleden ben ik ter wereld gekomen in Den Haag. Ik ben voornamelijk opgegroeid in Het Westland. Voordat ik met Financin begon heb ik 6,5 jaar bij een accountantskantoor gewerkt. Hier ben ik begonnen als administrateur en later doorgegroeid naar de functie van assistent accountant. In die tijd ben ik betrokken geweest bij het hele proces naar het 'nieuwe werken' voor accountantskantoren. Administraties werden gedigitaliseerd en er kon steeds meer automatisch worden ingesteld. Dit heeft vanaf dag 1 altijd mijn interesse gewekt. Uiteindelijk heb ik besloten te verhuizen naar Enschede en te starten met Financin.
LinkedIn
Kirsten Theijink-Meijer
Financieel administratief medewerkster
Kirsten is sinds juni 2018 werkzaam bij Financin als financieel administratief medewerkster.
Om onze website optimaal te houden maakt Financin gebruik van cookies. Ok